pátek 20. července 2012

Zahradnický

     Krásné páteční odpoledne vám všem !

     Už to chtělo nový věnec. Starý uvázaný z dubového listí už dosloužil a taky v létě věnec z listí....:-))))...
No prostě  to chtělo změnu. Věděla jsem,že udělám buxusový,ale nějak jsem dál neměla představu.
Až minulý týden jsme byli na výletě v Táboře a já jsem zašla do jednoho útulného krámku s dekoracemi. Musím se přiznat,chodím do něj pravidelně,když se do Tábora dostanu.:-))
     A tam jsem zakoupila úžasné zahradnické mininářadíčko. :-) A v tu ránu bylo rozhodnuto. Nápad na dekoraci na věnec byl tady.
     Kdyby se vám někomu nářadíčko líbilo,tak ho mají v Anglické sezóně. Já ho tam okukovala delší dobu a je možné,že stejně ještě jednomu neodolám. :-))













     Krásné prázdninové dny.:-)

     Petra

15 komentářů:

  1. Supééér, mě se moc líbí. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru,
      díky moc.Mně se taky líbí..jsem s ním spokojená...:-)
      krásný víkend i Tobě
      Petra

      Vymazat
  2. Peti, buxus miluji a ty si věnec krásně dozdobila - paráda!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,
      díky moc....sama mám z něj dobrý pocit :-)
      Nemám ráda holé vchodovky a musím na nich něco mít.:-))
      jenže nedělám žádné mrňouse...a tak to chvíli trvá než vždycky věnec umotám...:-)
      a buxus je super....skvěle se z něj dělá..
      Krásný víkend.
      P.

      Vymazat
  3. Ahoj Karkulka, nádherná práca, super, veľmi sa mi páči.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je perfektný nápad a mini náradie tam sedí dokonale. Krásny vstup do domu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nápad,to nářadíčko je opravdu moc hezounké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo,
      to nářadíčko je opravdu super.....bylo by krásné i třeba přivázané na nějakém krásném košíku,třeba jako dárek pro nějakou zahradnici...nebo v nějaké vazbě ze sušených nebo i živých květin...:-)
      prostě by se s ním dalo dělat spoustu věcí...:-)
      já ho proto ani nelepila pistolí,abych ho měla na příště...:-))
      P.

      Vymazat
  6. Peťulko drahá moja, vďaka Ti mockrát za krásný komentář:o))). Huž mám v plánu ještě jednu v modrém provedení;-D. Věnec máš božííí!!! A to nářadíčko je úchvatné!!! Přesně takové sháním, takže Ti velmi peknučce děkuji za tip. Anglická sezóna je úžasný obchod. To se zase bude utrácet, ach jo;-0. Maj sa fanfárovo kočenko... Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo i já moc děkujuuu za tvoji návštěvu u mne.Tvoje milé komentáře mne vždycky moc potěší.:-)
      P.

      Vymazat
  7. Venček je prekrásny a určite vydrží do vianoc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      moc díky za milou návštěvu.
      Věřím,že by věneček do vánoc vydržel,ale u mne ne....:-))...já mám moc ráda pak podzimně laděné...takže do vánoc u mne určitě ještě jedna změna bude...:-)
      Petra

      Vymazat
  8. Nádherný věnec.Je u vás krásně!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...